سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به مناسبت 13 آبان صورت گرفت: التماس و طلب کمک دانشجویان لیبرال ا

یکشنبه 89/8/16 2:21 عصر| | نظر

هم‌زمان با سیزدهم آبان، سی‌ویکمین سالروز اشغال سفارت آمریکا در ایران توسط دانشجویان انقلابی که منجر به گروگان‌گیری دیپلمات‌های آمریکایی و سرآغازی بر قطع رابطه‌ی دیپلماتیک دو کشور گردید، گروهی از فعالین دانشجویی فعلی و سابق ایران با نگارش نامه‌ای سرگشاده خطاب به باراک اوباما، این گروگان‌گیری را آغازی بر «گروگان‌گیری جمهوری اسلامی از جهان متمدن» دانستند که هم‌زمان «از شکنجه و به حبس افکندن و کشتار شهروندان خود نیز ابایی ندارد» و دانشجویان مخالف را به جای «کلاس‌های درس» روانه‌ی «سلول‌های انفرادی» می‌کند.

ادامه مطلب...

بدنه عدالتخواه مردمی و دانشجویی از اقدامات فرماندار شیراز حمایت

جمعه 89/8/14 2:8 عصر| | نظر

 

یک فعال دانشجویی در شیراز:
بدنه عدالتخواه مردمی و دانشجویی از اقدامات فرماندار شیراز حمایت می کند
 یک فعال دانشجویی در دانشگاه شیراز ، با بیان اینکه اقدامات صریح آقای قاسمی، فرماندار شیراز در راستای مبارزه عملی با مفاسد اقتصادی و زمین خواری قابل تقدیر است، گفت: مطمئنا بدنه تشنه عدالت مردمی و به خصوص دانشجویان عدالتخواه از این اقدامات جسورانه پشتیبانی خواهد کرد.
آرش علاءالدینی در گفت و گو با حبرنگار«شبکه خبر دانشجو» در شیراز، مبنی بر مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت نهم با شعار عدالتحواهی، پس از گذشت حدود چهار سال از فرمان هشت ماده ای رهبر معظم انقلاب درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی، روح تازه ای در کالبد عدالتخواه مردمی به خصوص بدنه دانشجویی دمیده شد.
 
وی با تصریح بر اینکه اقدامات دانشجویان صریح تر از قوای سه گانه بود، خاطرنشان کرد: با روی کارآمدن این دولت، باب گفتمان مقام معظم رهبری در بین مسئولین بلندپایه دولت باز شد.
 
مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز، به روی کارآمدن دولت دهم با همین رویه و شعار عدالتخواهی که همان دغدغه اصلی مردم است، اشاره کرد و با اظهار خورسندی گفت: در استان فارس نیز شاهد اقدامات خوبی در مبارزه با مفاسد اقتصائی به خصوص زمین خواری هستیم.
 
علاءالدینی تصریح کرد: در این رده شاهد مسئولینی هستیم که تنها به شعار مبارزه با مفاسد اقتصادی بسنده نگرده و اقدامات جدی در این هصوص انجام داده اند.
 
این فعال دانشجویی در دانشگاه شیراز بیان داشت: در این راستا اقدامات صریح آقای قاسمی، فرماندار شیراز قابل تقدیر است و مطمئنا بدنه تشنه عدالت مردمی و به خصوص دانشجویان عدالتخواه از این اقدامات جسورانه پشتیبانی خواهد کرد.
 
وی خطاب به مسئولین استانی اعم از دولتی و خصوصا قضایی خواستار حمایت از مسئولین عدالتخواه در استان فارس شد و خاطرنشان کرد: خواستار برخوردی قاطع و دندان شکن با کسانی که به بیت المال دست دراز کرده اند، هستیم.
 
مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز، با ابراز تاسف از اینکه برخی مفسدان آنقدر وقیح شده اند که برخی از مسئولین مانند فرماندار شیراز و فعالین مردمی – دانشجویی در این عرصه را مورد تهدید جانی قرار می دهند که یکی از این فعالین مورد سوء قصد قرار گرفت که خوشبختانه نافرجام ماند، بیان کرد: این موضوع نشان می دهد که این فعالین دست بر روی نقاط حساس گذاشته اند.
 
علاء الدینی در پایان با خطاب مجدد به مسئولین گفت: در راه مبارزه با این مفاسد برای عدم رسیدن به مقاصد شومشان، فعالین این عرصه را یاری کنید؛ هرچند فعالین در این عرصه، از شهادت باکی ندارند و آن را افتخار خود می دانند


پیوند‌ها

پیوند‌ها